O Gottfried Benn υποστήριζε ότι στη λυρική ποίηση το μέτριο
είναι ανεπίτρεπτο και ανυπόφορο
Όταν με διαβάζω τον δικαιώνω

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 20

τα αεροπλανάκια





Σου άφησα τα αεροπλανάκια μου
την τηλεόραση που έβλεπα τον άγιο
επήρα στη μασχάλη τα φαρμάκια μου
το σίγουρο δικό μου και το πάγιο  

την κάμαρη που παίζαμε παράσταση
γκιουζέλ χανούμ βαμμένη με παστέλ
πως κάποτε υπήρχε επανάσταση
σου άφησα στο τοίχο τον Φιντέλ

και βγήκα στου φονιά το μετερίζι
ξυπόλιας με αγκάθι ένα μπόϊ
τις νύχτες να ακούς που πιστολίζει
σου άφησα και τον μικρό καμπόϊ

τα λόγια σε βουβή λειψανοθήκη
στο ράφι που κοιμούνται οι ποιητές
το όνειρο σου άφησα υποθήκη
και δε μου το επέστρεψες ποτές

δεν είναι πια παιδιά τα γειτονάκια μου
και ξένος απ το σπίτι μου περνώ
βουίζουνε τα αεροπλανάκια μου
μα δε πετάξανε ποτές στον ουρανό

Τα αεροπλανάκια μου


1 σχόλιο:

  1. Σαν θεατρικό έργο..
    Σαν δράμα,
    που ξεκολλά από μέσα μας
    και ανεβαίνει στην σκηνή..
    Υπέροχο και Υπέροχος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή